Regulamin świadczenia usług szkoleniowych przez Straumann Polska Sp. z o.o.
§1 Informacje ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług szkoleniowych świadczonych przez firmę Straumann Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (nazywaną dalej Organizatorem) dla lekarzy stomatologów, techników dentystycznych, higienistek i asystentek stomatologicznych oraz innych osób związanych z funkcjonowaniem praktyki stomatologicznej (nazywanych dalej Uczestnikami).
§2 Formy kształcenia
- Szkolenia mogę być organizowane w formie: wykładu teoretycznego, wykładu z transmisją zabiegu na żywo lub wykładu z ćwiczeniami praktycznymi.
1.1 Wykład teoretyczny obejmuje prezentację audiowizualną
1.2 Wykład wraz z ćwiczeniami praktycznymi obejmuje prezentację audiowizualną oraz warsztaty przy pomocy materiałów dydaktycznych odpowiednich do zakresu szkolenia. Część praktyczna odbywa się pod kontrolą prowadzącego. Szkolenia, w tym zajęcia praktyczne i zabiegi odbywają się z wykorzystaniem m.in. materiałów oraz produktów firmy Straumann Group. W trakcie trwania szkolenia lub po jego zakończeniu Uczestnicy mają możliwość zadawania pytań oraz prowadzenia dyskusji.- Aktualna oferta szkoleniowa znajduje się na stronie: www.straumann.pl, w zakładce Edukacja.
§3 Rejestracja Uczestników
- Rejestracja na szkolenia odbywa się drogą mailową lub telefoniczną, zgodnie z informacjami zamieszczonymi w programach szkoleń.
- Po zgłoszeniu chęci udziału w szkoleniu, Uczestnik otrzyma na wskazany adres mailowy potwierdzenie rejestracji na szkolenie lub informację o wpisie na listę rezerwową, w przypadku braku miejsc. W osobnej wiadomości mailowej Uczestnik otrzyma informacje organizacyjne dotyczące szkolenia oraz płatności.
- Rejestracja Uczestników jest ogólnodostępna i ograniczona maksymalną liczbą miejsc na dane szkolenie. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń oraz uiszczenie opłaty na podstawie faktury proforma przesłanej przez Organizatora.
- W przypadku przekroczenia planowanej liczby osób, kolejne zgłoszenia zapisywane są na listę rezerwową. O zwolnieniu się miejsca na udział w szkoleniu, osoby z listy rezerwowej informowane są przez Organizatora drogą telefoniczną bądź mailową.
§4 Płatności
- Płatność za szkolenie odbywa się na podstawie faktury lub faktury proforma, wystawionej na podane przez Uczestnika dane i przesłanej do Uczestnika drogą mailową.
- Brak wpłaty we wskazanym na fakturze terminie, skutkuje wykreśleniem Uczestnika z listy szkolenia.
§5 Rezygnacja
- Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w szkoleniu. W przypadku zgłoszenia rezygnacji:
a. do 30 dni przed terminem szkolenia – zwrotowi podlega pełna kwota uiszczonej opłaty,
b. w okresie 14-30 dni przed terminem szkolenia – zwrotowi podlega połowa uiszczonej opłaty,
c. mniej niż 14 dni przed terminem szkolenia – uiszczona opłata nie będzie zwracana.- Rezygnacje powinny być zgłaszane do Organizatora w formie mailowej na adres edukacja@straumann.com
- Datą rezygnacji jest data wpłynięcia mailowej informacji o rezygnacji, której otrzymanie Organizator potwierdzi Uczestnikowi w wiadomości zwrotnej.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia. Wówczas opłaty poniesione przez Uczestnika zostaną przeniesione na poczet kolejnego terminu. W przypadku braku zgody Uczestnika na udział w innym terminie szkolenia, Organizator zwróci Uczestnikowi uiszczoną opłatę.
- W wyjątkowych sytuacjach Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia. W takim przypadku Organizator zwróci Uczestnikowi uiszczoną opłatę w pełnej wysokości.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie szkolenia, w przypadku gdy nastąpiło ono z przyczyn niezależnych od Organizatora.
§6 Ocena jakości i weryfikacja efektów kształcenia
- W celu zbadania jakości kształcenia oraz weryfikacji preferencji szkoleniowych Uczestników, po zakończeniu szkolenia każdy Uczestnik zostanie poproszony o wypełnienie ankiety ewaluacyjnej stworzonej przez Organizatora.
- Wypełnienie ankiety jest anonimowe i dobrowolne.
- Organizator zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli w trakcie trwania szkoleń, przez przedstawicieli Izby Lekarskiej, Bazy Usług Rozwojowych i inne osoby do tego uprawnione.
- Metoda weryfikacji efektów kształcenia jest zależna od programu szkolenia, formy weryfikacji mogą być następujące:
a. obecność na zajęciach
b. dokumentacja przypadków
c. ocena aktywności podczas seminarium lub warsztatu
d. testy§7 Certyfikaty
- Ukończenie szkolenia przez Uczestnika może zostać potwierdzone certyfikatem lub zaświadczeniem, po pomyślnym przejściu etapu weryfikacji kształcenia.
- Obecność na szkoleniu jest potwierdzana poprzez podpisanie się Uczestnika na liście obecności.
§8 Reklamacje
- W przypadku niedopełnienia przez Organizatora opisanych warunków kształcenia, Uczestnik ma prawo złożyć reklamację, w terminie do 14 dnia od zakończenia danego szkolenia.
- Reklamacja powinna być dostarczona w formie pisemnej i złożona bezpośrednio w biurze Organizatora w formie:
a. osobistej
b. mailowej na adres: edukacja@straumann.com
c. listownej na adres: Straumann Polska Sp. z o.o. Szymanowskiego 2 80-280 Gdańsk- Reklamacja powinna zawierać dokładny opis rozbieżności oraz oczekiwane rozwiązanie.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w formie pisemnej w terminie 14 dni od wpłynięcia reklamacji do biura Organizatora.
§9 Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Straumann Polska Sp. z o.o. z siedzibą Gdańsku, numer NIP: 584-284-33-22, numer KRS: 0001064306 . Kontakt do administratora: biuro@straumann.com
- Przekazanie danych osobowych Organizatorowi szkolenia w zakresie wskazanym podczas zgłoszenia jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu wzięcia udziału w szkoleniu i jego realizacji przez Organizatora.
- Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit b), c) i f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Dane przetwarzane będą w celu umożliwienia organizacji wydarzenia, w tym: przeprowadzenia procesu rejestracji, przekazywania szczegółowych informacji o wydarzeniu, zapewnieniu bieżących istotnych informacji o wydarzeniu, uzyskania od Uczestników informacji zwrotnej o wydarzeniu, jego oceny, możliwości złożenia reklamacji, dokonania niezbędnych rozliczeń oraz przeciwdziałania, zwalczania i rozpowszechniania się wirusa COVID-19.
- Dane osobowe przetwarzane będą przez Straumann Polska Sp. z o.o. lub podmioty przetwarzające je na jego zlecenie m. in. Podwykonawcom usług (np. dostawcy usług serwerowych i elektronicznych, dostawcy usług pocztowych, obsłudze księgowej lub prawnej), a także podmiotom uprawnionych do uzyskania danych na podstawie przepisów obowiązującego prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 2.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych, a także wytycznymi zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego wydanymi na podstawie art. 17 ww. ustawy z dnia 2.03.2020, zwanej dalej „ustawa COVID-19”. Podanie danych osobowych w zakresie ustawy COVID-19 i zaleceń GIS jest obowiązkowe i niezbędne do wykonywania przez Administratora ww. zadań. Odmowa ich podania, uniemożliwi wykonanie tych obowiązków przez Administratora.
- Uczestnik posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
§10 Publikacja wizerunku
- Akceptacja niniejszego regulaminu jest jednoznaczna ze zgodą na nagrywanie oraz wykonywanie zdjęć podczas szkolenia, jak również późniejszą publikację wizerunku w mediach społecznościowych oraz materiałach promocyjnych Organizatora.
- Zgodę można wycofać osobiście, listownie pisząc na adres Organizatora lub mailowo pisząc na adres: biuro@straumann.com